Meet our new boss, Mathieu Bayart!

Geschreven door virgin op
donderdag 24 augustus 2017

“Zelfs de OESO liet zich in een laatste persbericht positiever uit over de groei van de Belgische economie. Voor de familiale holding Basco, actief in de metaalsector, is dit een goed moment om te diversifiëren en een marketingbedrijf over te nemen”, verklaart Mathieu Bayart als nieuwe zaakvoerder van Like a Virgin.
 
“We leven in een tijd waar groei ongelooflijk gestimuleerd wordt, ook kunstmatig. De ECB pompt bv. maandelijks nog steeds 60 miljard in de economie. Dit is positief voor de Vlaamse economie. Maar het houdt mogelijks een lange termijn risico in. Vroeger ontstond groei in hoofdzaak door het verlangen aan de vraagzijde van onze economie. Het kan geen kwaad om dit verlangen opnieuw aan te wakkeren. Dat is de oerfunctie van marketing. Ik zie het dan ook als een persoonlijke missie om niet door voodoo-marketing maar wel door good-do marketing bij te dragen aan de groei van de Vlaamse economie.
 
Telkens opnieuw op zoek gaan naar de meest performante manier om klanten te helpen groeien. Om te groeien moet men eerst stilstaan bij mogelijke vastgeroeste ideeën of gedemodeerde tools. We willen het gedemodeerde echter niet zomaar vervangen om es een nieuw jasje te hebben. Het nieuwe idee of tool moet zo lang mogelijk stand houden. Dan pas kunnen we praten over duurzaam zijn. Zo ook dus het advies, de branding, de visuals en websites die Like a Virgin creëert. We moeten omwille van duurzaamheid opnieuw belang hechten aan kwaliteit en service en er de meerprijs voor willen betalen. (Aarzelt) Deze kwalitatieve gedachte houdt me dan ook sterk als ik ’s nachts denk aan de overnameprijs voor Like a Virgin. (lacht)
 
Voormalige ceo Lieven Bonamie, die zich samen met Philip Cracco zal focussen op hun nieuw uitzendbedrijf JobFIXers, blijft naast aandeelhouder ook externe bestuurder om Mathieu Bayart en Like a Virgin verder te begeleiden. Bonamie blijft ook deel uitmaken van een Raad van Advies die kan worden geraadpleegd voor bepaalde marketing-uitdagingen. Naast Bayart en Bonamie zijn er nog twee belangrijke sleutelfiguren vennoot: Sven Devolder en Birgen Filez. Op hun beurt worden zij ondersteund door goed getrainde en op elkaar afgestemde medewerkers. Voor de klanten zal er dus héél weinig veranderen aangezien hun vertrouwd team verder hun dossier zal beheren. De missie van Like a Virgin zal ook niet onmiddellijk veranderen. Like a Virgin wil het meest gewaardeerde en performantste middel zijn om uw omzet te verhogen.
 
Voor Mathieu Bayart zaakvoerder werd van Like a Virgin, was hij actief in de internationale filmwereld als marketeer en producent. Hij dankt die sector voor de vele bruikbare ervaringen die hij er leerde en die zeker een aanvulling zullen zijn voor Like a Virgin. 

0 reacties

Laat hier een reactie achter of contacteer ons via e-mail