Nieuw marketing bureau: Like a Virgin

Geschreven door Lieven Bonamie op
donderdag 06 februari 2014

Unified Marketing Group (UMG) en Capital&Ideas slaan de handen in elkaar voor de oprichting van Like a Virgin. Like a Virgin wordt naast 'the AIM' (online marketing met een team van 65 medewerkers) het bedrijf dat voorziet in strategische marketing die vertrekt vanuit de salesobjectieven van hun klanten. Lieven Bonamie (ex-Marketing Director en General Manager Accent.Jobs) tekent voor de dagelijkse leiding van Like a Virgin.

Eddy Maerschalck, CEO Unified Marketing Group (UMG): "We spelen sinds geruime tijd met het idee om een strategisch marketing bedrijf op te richten maar het was wachten op de juiste opportuniteit. We zochten iemand die een bewezen salesdrive kan omzetten naar succes voor onze klanten door marketing te bekijken vanuit sales standpunt en niet vanuit mediastandpunt."

Philip Cracco, CEO Capital&Ideas, "Tijdens mijn 18-jarige carrière als CEO van de Accent groep ben ik erin geslaagd om Accent uit te bouwen tot een groep van € 330 miljoen omzet. De sleutel tot succes hiervoor was het marketingbeleid 100% enten op de salesdoelstellingen. En dit bewezen succes wil ik samen met Lieven Bonamie verder zetten en gebruiken voor de klanten van Like a Virgin."

 

0 reacties

Laat hier een reactie achter of contacteer ons via e-mail