Blog | Structurele groei in het Vandemoortele® sausvolume | Like a Virgin
15/01/2019
15/01/2019

Structurele groei in het Vandemoortele® sausvolume

Frietjes verkiezen Hannibal

Zelfs de frieten zelf verkiezen Hannibal saus boven eender welke andere saus, vandaar de toepasselijke naam “Frietjes verkiezen Hannibal”. Een breed pallet aan afgeleiden werd ontwikkeld met één doel: de sales van Vandemoortele® ondersteunen en de totale sauzenomzet, inclusief die van Hannibal saus, opkrikken naar aanleiding van het Nationale Hannibalweekend. Bij een bestelling van frietjes met Vandemoortele® saus kreeg elke consument toen een gratis portie Vandemoortele® Hannibal.

 

Als verlengde van deze campagne werd een consumentenwedstrijd in het leven geroepen: win één jaar gratis friet met Vandemoortele® Hannibal, tot het einde van 2018. Het resultaat van deze wedstrijd? 1.000 deelnemende frituren, 6.000 deelnemende consumenten en maar liefst 37 gelukkige winnaars! En het resultaat van de volledige campagne? Zo’n 1.000 frituren over het hele land en consumenten die Vandemoortele® zien als een waardevolle kwaliteitssaus in de frituur.

 

More to come: campagne 2019

Dit verhaal krijgt nog een vervolg in 2019. De doelstelling blijft dezelfde: structurele groei creëren in het sausvolume. Vandemoortele® is én blijft vernieuwer. En dat bewijzen ze dit jaar opnieuw. Deze keer met de focus op andere saus/sauzen. Veel mogen we er nog niet over verklappen, weet gewoon dat u binnenkort een bepaalde datum in uw agenda mag zetten en naar een nog nader te bepalen website zal moeten surfen. We’ll keep you posted!

 

Oja, voor we het vergeten:

onze brand-new website staat, zoals u ziet, online.

En toegegeven, we zijn best wel trots!

 

Wilt u net als wij het nieuwe jaar inzetten met een schone lei? Bezoek zeker ons geheime biechtplaatsje en vertel er ons al uw zonden. We beloven om ze voor onszelf te houden!

 

Wilt u een even kick-ass website?

Contacteer ons!

15/01/2019
15/01/2019

Structurele groei in het Vandemoortele® sausvolume

Frietjes verkiezen Hannibal

Zelfs de frieten zelf verkiezen Hannibal saus boven eender welke andere saus, vandaar de toepasselijke naam “Frietjes verkiezen Hannibal”. Een breed pallet aan afgeleiden werd ontwikkeld met één doel: de sales van Vandemoortele® ondersteunen en de totale sauzenomzet, inclusief die van Hannibal saus, opkrikken naar aanleiding van het Nationale Hannibalweekend. Bij een bestelling van frietjes met Vandemoortele® saus kreeg elke consument toen een gratis portie Vandemoortele® Hannibal.

 

Als verlengde van deze campagne werd een consumentenwedstrijd in het leven geroepen: win één jaar gratis friet met Vandemoortele® Hannibal, tot het einde van 2018. Het resultaat van deze wedstrijd? 1.000 deelnemende frituren, 6.000 deelnemende consumenten en maar liefst 37 gelukkige winnaars! En het resultaat van de volledige campagne? Zo’n 1.000 frituren over het hele land en consumenten die Vandemoortele® zien als een waardevolle kwaliteitssaus in de frituur.

 

More to come: campagne 2019

Dit verhaal krijgt nog een vervolg in 2019. De doelstelling blijft dezelfde: structurele groei creëren in het sausvolume. Vandemoortele® is én blijft vernieuwer. En dat bewijzen ze dit jaar opnieuw. Deze keer met de focus op andere saus/sauzen. Veel mogen we er nog niet over verklappen, weet gewoon dat u binnenkort een bepaalde datum in uw agenda mag zetten en naar een nog nader te bepalen website zal moeten surfen. We’ll keep you posted!

 

Oja, voor we het vergeten:

onze brand-new website staat, zoals u ziet, online.

En toegegeven, we zijn best wel trots!

 

Wilt u net als wij het nieuwe jaar inzetten met een schone lei? Bezoek zeker ons geheime biechtplaatsje en vertel er ons al uw zonden. We beloven om ze voor onszelf te houden!

 

Wilt u een even kick-ass website?

Contacteer ons!