Brand Development | Like a Virgin

Duivels genoegen scheppen in meer verkopen

Er is bijna duivelse kracht voor nodig om meer te verkopen. Un pouvoir diabolique, quoi? Wil u de verkoopcijfers de hoogte zien ingaan? Reken op Like a Virgin: het sales- en marketingbureau dat uw zondige objectieven centraal stelt. Is dat een zonde? Wij menen van niet. Op welke onbevlekte diensten van ons kan u rekenen? Bekijk het hieronder!

Sales & Marketing Audit.svg
Sales & Marketing Plan.svg
Brand Dev.svg
Sales & Marketing Support.svg

Reken op onze sales audit en speel de advocaat van de duivel

Speel de advocaat van de duivel en reken op onze sales audit. Wedden dat het geld binnenkort binnenstroomt? Want dat is toch wat u eigenlijk wil?

 

Om doelen te bepalen is het essentieel te weten waar u zich bevindt. Wat gaat er goed? Wat loopt er voor geen meter? Op welke vlakken wil u verandering zien? Wat wil u uiteindelijk bereiken?

 

Like a Virgin windt er geen doekjes om: wij gaan tot op het bot van uw onderneming. Als een duivel in een wijwatervat gaan we tekeer om met onze sales en marketingaudit echt alle pijnpunten van uw onderneming bloot te leggen. Zo maken we van uw zwaktes misschien wel uw grootste sterktes en kan u meer verkopen.

 

Erna komt het enkel nog aan op een stevig sales- en marketingplan uitdenken, een goeie brand development uitvoeren en voilà: uw merk verkoopt als zoete broodjes.

 

 

 

Persoonlijke Audit

Sales- en marketingplan: de bijbel van uw onderneming

Een stevig sales- en marketingplan? Dat is de Bijbel van uw onderneming. Lees de do’s en don’ts van de sales bij Like a Virgin. En geef de verkoop in uw bedrijf een boost.

 

U weet waar u staat? Maar nog niet waar u naartoe gaat? Dan is het tijd om doelstellingen te formuleren. Salesobjectieven. Targets. Groeipercentages. En uiteraard de gewenste ROI. Want daar is het om te doen: wat betaalt u en wat brengt het op? Ons sales- en marketingplan wordt de Bijbel van uw onderneming. Het Oude Testament en het Nieuwe Testament samen zeg maar.

 

Hoe begint u eraan? Eerst en vooral: met een grondige sales en marketingaudit. De volgende stap? Brand development. En dan komt het er enkel nog op aan om uw merk te verkopen. Zeg dat de Jahweh van de sales het gezegd heeft! Halleluja!

 

Verkoopscijfers gezien?

Amen!

 

Benieuwd naar onze aanpak? Laat het ons weten!

 

 

Vraag uw plan aan!

 

 

PS: Like a Virgin beschikt over een kmo-portefeuille waardoor u geniet van een goddelijke 40% korting als kleine onderneming en 30% als middelgrote onderneming op onze volledige audit en sales- en marketingplan!

Bloody brand development

Wat is dat dan: brand development? Eens de strategie in kaart is gebracht, bekijkt Like a Virgin het merk in detail. Voldoet het gebruikte merk aan het gewenste groeisegment? Is het merk consistent met de strategie? Wordt het merk geleefd door de medewerkers?

 

Brand development is meer dan een logo tekenen of snel een kleurtje kiezen. Een merk bouwen is uw passie en houdt in dat wij het verhaal van uw bedrijf vertalen naar een 'brand story'En die 'brand story’ gebruiken we dan weer als de basis om de marktpositie te bepalen. Hoe willen we gepercipieerd worden in de markt en is dit consistent met wie we echt zijn? Wat is de holy mission statement?

 

Nu pas kan onze studio écht en vanuit een solide basis aan de slag met de creatie van uw logo, baseline en huisstijl. Wij ontwikkelen corporate identities die het verlengde zijn van de identiteit van uw onderneming; en niet omgekeerd.

 

Voor de hardcore fans van branding gaan we nog een stapje verder. Hoe kunnen we uw merk vertalen naar concreet gedrag van uw medewerkers

 

 

 

Uw brand ontwikkelen?

Uw merk verkopen wordt een no-brainer

Uw merk verkopen. Uw merk aan de man brengen. Hoe begint u er nu aan? Strategie en doelstellingen worden omgezet in tastbare tools waarmee de gestelde objectieven waargemaakt zullen worden. Ondernemers, marketeers en economen werken samen met  hogere grafische profielen, creatievelingen en exoten.


De permanente kruisbestuiving van onze medewerkers leidt tot nieuw resultaat. Of nog: onmiddellijk inzetbare tools die samen met de brand story, de passie en beleving van uw medewerkers bestaande en potentiële klanten zullen overtuigen. It’s all about sales.

 

Ooit zei iemand dat u in een Apple Store geen gekreukte banner met duct tape aan de muur ziet hangen. Right. Zo ook zullen wij erop toezien dat uw marketing- en communicatiebeleid van een constante hoge kwaliteit en consistentie getuigt. 

 

 

 

Laat ons uw merk verkopen!

 

 

Sales- en marketing training

Als u wil dat alle neuzen in dezelfde richting staan om de salesbattle effectief te winnen, dan komen onze sales boosters naar uw bedrijf met een motivationele Mission Statement training en uiteraard de salestrainingen die voor uw bedrijf op maat worden uitgewerkt.

 

Sales- en marketingconcepten

Het gaat goed in het bedrijf, maar u bent ervan overtuigd dat het beter kan? Onze sales boosters werken een creatief sales- en marketingconcept uit dat u zeker en vast de blinkende ogen van een kwajongen zal bezorgen. En die blinkende ogen staan garant voor extra marktaandeel.

 

Sales en marketing tools

De grafische studio van Like a Virgin staat in voor de concrete uitvoering van alle adviezen van het sales- en marketingplan. Naast het ontwikkelen van uw merk, realiseren onze grafisch ontwerpers uw prospectietools, logo, huisstijl, brochures, flyers, website, mailings, uitnodigingen en nog vele andere grafische realisaties

 

Events

U wil uw medewerkers motiveren met een incentive of een onverwachte reis? Of u wil een klantenevent organiseren waar uw klanten ook effectief over praten? Bij de organisatie van events starten we ook vanuit de waarden van uw merk en vertalen we die tot een belevenis voor uw medewerkers, klanten of ...

 

Beurzen

Het 3D team van Like a Virgin verzorgt het ruimtelijk ontwerp voor uw stand. Naast dit ontwerp bouwt Like a Virgin alle standen modulair op, waardoor uw stand gemakkelijk tot 10 keer kan gebruikt worden.

 

Advertising

Like a Virgin maakt gebruik van 3 soorten media:

  • Traditional Media: Print, radio, tv, AdWords etc. zijn de traditionele media die kunnen worden gebruikt als basis in een campagne.
  • Owned Media: Een eigen klantenmagazine, de eigen website, de achterruit van alle bedrijfswagens, het visitekaartje dat elke dag wordt afgegeven … We zorgen ervoor dat de eigen media 100% worden gebruikt.
  • Earned Media: Via PR-acties naar journalisten, maar ook door het gebruik van sociale media zorgen we ervoor dat er wordt gepraat over uw merk.

Reken op onze sales audit en speel de advocaat van de duivel

Speel de advocaat van de duivel en reken op onze sales audit. Wedden dat het geld binnenkort binnenstroomt? Want dat is toch wat u eigenlijk wil?

 

Om doelen te bepalen is het essentieel te weten waar u zich bevindt. Wat gaat er goed? Wat loopt er voor geen meter? Op welke vlakken wil u verandering zien? Wat wil u uiteindelijk bereiken?

 

Like a Virgin windt er geen doekjes om: wij gaan tot op het bot van uw onderneming. Als een duivel in een wijwatervat gaan we tekeer om met onze sales en marketingaudit echt alle pijnpunten van uw onderneming bloot te leggen. Zo maken we van uw zwaktes misschien wel uw grootste sterktes en kan u meer verkopen.

 

Erna komt het enkel nog aan op een stevig sales- en marketingplan uitdenken, een goeie brand development uitvoeren en voilà: uw merk verkoopt als zoete broodjes.

 

 

 

Persoonlijke Audit

Sales- en marketingplan: de bijbel van uw onderneming

Een stevig sales- en marketingplan? Dat is de Bijbel van uw onderneming. Lees de do’s en don’ts van de sales bij Like a Virgin. En geef de verkoop in uw bedrijf een boost.

 

U weet waar u staat? Maar nog niet waar u naartoe gaat? Dan is het tijd om doelstellingen te formuleren. Salesobjectieven. Targets. Groeipercentages. En uiteraard de gewenste ROI. Want daar is het om te doen: wat betaalt u en wat brengt het op? Ons sales- en marketingplan wordt de Bijbel van uw onderneming. Het Oude Testament en het Nieuwe Testament samen zeg maar.

 

Hoe begint u eraan? Eerst en vooral: met een grondige sales en marketingaudit. De volgende stap? Brand development. En dan komt het er enkel nog op aan om uw merk te verkopen. Zeg dat de Jahweh van de sales het gezegd heeft! Halleluja!

 

Verkoopscijfers gezien?

Amen!

 

Benieuwd naar onze aanpak? Laat het ons weten!

 

 

Vraag uw plan aan!

 

 

PS: Like a Virgin beschikt over een kmo-portefeuille waardoor u geniet van een goddelijke 40% korting als kleine onderneming en 30% als middelgrote onderneming op onze volledige audit en sales- en marketingplan!

Bloody brand development

Wat is dat dan: brand development? Eens de strategie in kaart is gebracht, bekijkt Like a Virgin het merk in detail. Voldoet het gebruikte merk aan het gewenste groeisegment? Is het merk consistent met de strategie? Wordt het merk geleefd door de medewerkers?

 

Brand development is meer dan een logo tekenen of snel een kleurtje kiezen. Een merk bouwen is uw passie en houdt in dat wij het verhaal van uw bedrijf vertalen naar een 'brand story'En die 'brand story’ gebruiken we dan weer als de basis om de marktpositie te bepalen. Hoe willen we gepercipieerd worden in de markt en is dit consistent met wie we echt zijn? Wat is de holy mission statement?

 

Nu pas kan onze studio écht en vanuit een solide basis aan de slag met de creatie van uw logo, baseline en huisstijl. Wij ontwikkelen corporate identities die het verlengde zijn van de identiteit van uw onderneming; en niet omgekeerd.

 

Voor de hardcore fans van branding gaan we nog een stapje verder. Hoe kunnen we uw merk vertalen naar concreet gedrag van uw medewerkers

 

 

 

Uw brand ontwikkelen?

Uw merk verkopen wordt een no-brainer

Uw merk verkopen. Uw merk aan de man brengen. Hoe begint u er nu aan? Strategie en doelstellingen worden omgezet in tastbare tools waarmee de gestelde objectieven waargemaakt zullen worden. Ondernemers, marketeers en economen werken samen met  hogere grafische profielen, creatievelingen en exoten.


De permanente kruisbestuiving van onze medewerkers leidt tot nieuw resultaat. Of nog: onmiddellijk inzetbare tools die samen met de brand story, de passie en beleving van uw medewerkers bestaande en potentiële klanten zullen overtuigen. It’s all about sales.

 

Ooit zei iemand dat u in een Apple Store geen gekreukte banner met duct tape aan de muur ziet hangen. Right. Zo ook zullen wij erop toezien dat uw marketing- en communicatiebeleid van een constante hoge kwaliteit en consistentie getuigt. 

 

 

 

Laat ons uw merk verkopen!

 

 

Sales- en marketing training

Als u wil dat alle neuzen in dezelfde richting staan om de salesbattle effectief te winnen, dan komen onze sales boosters naar uw bedrijf met een motivationele Mission Statement training en uiteraard de salestrainingen die voor uw bedrijf op maat worden uitgewerkt.

 

Sales- en marketingconcepten

Het gaat goed in het bedrijf, maar u bent ervan overtuigd dat het beter kan? Onze sales boosters werken een creatief sales- en marketingconcept uit dat u zeker en vast de blinkende ogen van een kwajongen zal bezorgen. En die blinkende ogen staan garant voor extra marktaandeel.

 

Sales en marketing tools

De grafische studio van Like a Virgin staat in voor de concrete uitvoering van alle adviezen van het sales- en marketingplan. Naast het ontwikkelen van uw merk, realiseren onze grafisch ontwerpers uw prospectietools, logo, huisstijl, brochures, flyers, website, mailings, uitnodigingen en nog vele andere grafische realisaties

 

Events

U wil uw medewerkers motiveren met een incentive of een onverwachte reis? Of u wil een klantenevent organiseren waar uw klanten ook effectief over praten? Bij de organisatie van events starten we ook vanuit de waarden van uw merk en vertalen we die tot een belevenis voor uw medewerkers, klanten of ...

 

Beurzen

Het 3D team van Like a Virgin verzorgt het ruimtelijk ontwerp voor uw stand. Naast dit ontwerp bouwt Like a Virgin alle standen modulair op, waardoor uw stand gemakkelijk tot 10 keer kan gebruikt worden.

 

Advertising

Like a Virgin maakt gebruik van 3 soorten media:

  • Traditional Media: Print, radio, tv, AdWords etc. zijn de traditionele media die kunnen worden gebruikt als basis in een campagne.
  • Owned Media: Een eigen klantenmagazine, de eigen website, de achterruit van alle bedrijfswagens, het visitekaartje dat elke dag wordt afgegeven … We zorgen ervoor dat de eigen media 100% worden gebruikt.
  • Earned Media: Via PR-acties naar journalisten, maar ook door het gebruik van sociale media zorgen we ervoor dat er wordt gepraat over uw merk.