Referentie | Like a Virgin

Sales as hell! Sales verhogen?
Deze gingen u voor

Sales verhogen? Het kan! Dankzij de Heilige Drie-eenheid: omzet, branding en marketing. Vertrek vanuit een sterke sales en marketingaudit. Giet daar een solide marketingplan bij. Voeg er ten slotte nog een snuifje brand development en brand selling aan toe. En u krijgt een hete, smaakvolle diabolische saus. En die saus heet succes.

 

We zien u al uw wenkbrauwen fronsen? Is dit wel mogelijk? Hell yeah!

 

Bij Like a Virgin stellen we uw zondige salesobjectieven centraal. Veel zondaars sloegen al de juiste weg in. Ze doen hieronder hun verhaal. Opdat u eruit zou kunnen leren. Watch and learn!

Sales as hell! Sales verhogen?
Deze gingen u voor

Sales verhogen? Het kan! Dankzij de Heilige Drie-eenheid: omzet, branding en marketing. Vertrek vanuit een sterke sales en marketingaudit. Giet daar een solide marketingplan bij. Voeg er ten slotte nog een snuifje brand development en brand selling aan toe. En u krijgt een hete, smaakvolle diabolische saus. En die saus heet succes.

 

We zien u al uw wenkbrauwen fronsen? Is dit wel mogelijk? Hell yeah!

 

Bij Like a Virgin stellen we uw zondige salesobjectieven centraal. Veel zondaars sloegen al de juiste weg in. Ze doen hieronder hun verhaal. Opdat u eruit zou kunnen leren. Watch and learn!

Sin Superbia-.png
Sin Avaritia-.png
Sin Luxuria-.png
Sin Invidia-.png
Sin Gulia-.png
Sin Iria-.png
Sin Acedia.png

Acedia

ThxVille

Het grootste personeelsfeest van het land

 

De uitdaging?

Personeelsfeesten, teambuildingactiviteiten, bedrijfsevenementen. Stuk voor stuk een grote sleur voor bedrijven die zich liever op hun core business focussen. Toch wil u elk jaar een grote dank u wel zeggen aan uw medewerkers, want zij helpen u tenslotte groeien. Maar hoe? Doen we enkel iets voor de werknemers? Of nodigen we ook hun partner en kinderen uit? Gaan eten? Iets sportiefs of net niet? Voelt u de stress al komen?

 

De oplossing

Maak het uzelf gemakkelijk en kies voor ThxVille, het grootste personeelsfeest van ons land. Verschillende zones, teambuilding en vintage activiteiten maken van ThxVille een feest voor iedereen; voor collega’s onder elkaar en voor het ganse gezin.

 

Jaar na jaar stijgen het aantal deelnemende bedrijven en bezoekers, de naamsbekendheid en de zorg voor het event zelf. De vijfde editie belooft een belevingsevent te worden. We stellen u voor, voor het eerst in België: het “festival of senses”.

 

De impact

Waar oorspronkelijk enkel de bedrijfswereld (zaakvoerders en personeel) getarget werd, trekken we nu de doelgroep open. Dankzij uitbreiding, schaalgrootte en een steeds evoluerend concept bereiken we nu ook de particulier. Afspraak in september, in Boom!