Referentie | Like a Virgin

Sales as hell! Sales verhogen?
Deze gingen u voor

Sales verhogen? Het kan! Dankzij de Heilige Drie-eenheid: omzet, branding en marketing. Vertrek vanuit een sterke sales en marketingaudit. Giet daar een solide marketingplan bij. Voeg er ten slotte nog een snuifje brand development en brand selling aan toe. En u krijgt een hete, smaakvolle diabolische saus. En die saus heet succes.

 

We zien u al uw wenkbrauwen fronsen? Is dit wel mogelijk? Hell yeah!

 

Bij Like a Virgin stellen we uw zondige salesobjectieven centraal. Veel zondaars sloegen al de juiste weg in. Ze doen hieronder hun verhaal. Opdat u eruit zou kunnen leren. Watch and learn!

Sales as hell! Sales verhogen?
Deze gingen u voor

Sales verhogen? Het kan! Dankzij de Heilige Drie-eenheid: omzet, branding en marketing. Vertrek vanuit een sterke sales en marketingaudit. Giet daar een solide marketingplan bij. Voeg er ten slotte nog een snuifje brand development en brand selling aan toe. En u krijgt een hete, smaakvolle diabolische saus. En die saus heet succes.

 

We zien u al uw wenkbrauwen fronsen? Is dit wel mogelijk? Hell yeah!

 

Bij Like a Virgin stellen we uw zondige salesobjectieven centraal. Veel zondaars sloegen al de juiste weg in. Ze doen hieronder hun verhaal. Opdat u eruit zou kunnen leren. Watch and learn!

Sin Superbia BW.png
Sin Avaritia BW.png
Sin Luxuria BW.png
Sin Invidia BW.png
Sin Gulia BW.png
Sin Iria BW.png
Sin Acedia.png

Acedia

Icoustic

Akoestisch specialist creëert unieke geluidservaring

 

De uitdaging?

Nu Icoustic, maar ooit begonnen als EIB Insulation, een installatiebedrijf dat onder andere akoestische producten aanbracht van een Nederlandse fabrikant. Uit die ervaring groeide het idee om zich te specialiseren in akoestische oplossingen, maar hoe begint u daaraan?

 

De oplossing

Ons advies? Ontwikkel een eigen merk en word zeker geen filiaal van een internationale fabrikant. Op die manier konden we Icoustic positioneren als advies- en implementatiebedrijf en niet als distributeur van een bepaald merk. Na de brand activation stond Icoustic gekend als de specialist in akoestische oplossingen.

 

In België draait het bedrijf op volle toeren. Om ook architecten te bereiken, ontwikkelden we een volledige set aan tools & tactics. We willen het voorschrijfgedrag van architecten gunstig beïnvloeden aan de hand van onder andere een direct mailing met de ‘Earaser’ (een gom in de vorm van een oor), online aanwezigheid via content marketing en een actieve beurspolitiek met vooral Architect@Work op de agenda. Die beursdeelnames over gans Europa gaan gepaard met internationale expansie. Tot nu toe heeft Icoustic werken uitgevoerd bij Nespresso en de Eiffeltoren, om maar enkele namen te noemen.

 

In een volgende fase lag de focus op aannemers, omdat we namelijk zien dat daar een pertinent gebrek is aan voldoende kennis over de geschikte oplossing voor akoestische problemen. Icoustic geeft advies en voorziet in samenspraak met de aannemer, architect en bouwheer de correcte akoestische oplossing voor die specifieke ruimte(s).

 

De impact

Icoustic wou het voor zijn klanten zo gemakkelijk mogelijk maken. Advies, begeleiding en aanneming in één, want Icoustic neemt het hele akoestische verhaal op zich. Onder het motto ‘Design my sound’ zetten ze de akoestiek van de ruimte volledig naar úw hand, want úw geluidsbeleving staat voorop.