Referentie | Like a Virgin

Sales as hell! Sales verhogen?
Deze gingen u voor

Sales verhogen? Het kan! Dankzij de Heilige Drie-eenheid: omzet, branding en marketing. Vertrek vanuit een sterke sales en marketingaudit. Giet daar een solide marketingplan bij. Voeg er ten slotte nog een snuifje brand development en brand selling aan toe. En u krijgt een hete, smaakvolle diabolische saus. En die saus heet succes.

 

We zien u al uw wenkbrauwen fronsen? Is dit wel mogelijk? Hell yeah!

 

Bij Like a Virgin stellen we uw zondige salesobjectieven centraal. Veel zondaars sloegen al de juiste weg in. Ze doen hieronder hun verhaal. Opdat u eruit zou kunnen leren. Watch and learn!

Sales as hell! Sales verhogen?
Deze gingen u voor

Sales verhogen? Het kan! Dankzij de Heilige Drie-eenheid: omzet, branding en marketing. Vertrek vanuit een sterke sales en marketingaudit. Giet daar een solide marketingplan bij. Voeg er ten slotte nog een snuifje brand development en brand selling aan toe. En u krijgt een hete, smaakvolle diabolische saus. En die saus heet succes.

 

We zien u al uw wenkbrauwen fronsen? Is dit wel mogelijk? Hell yeah!

 

Bij Like a Virgin stellen we uw zondige salesobjectieven centraal. Veel zondaars sloegen al de juiste weg in. Ze doen hieronder hun verhaal. Opdat u eruit zou kunnen leren. Watch and learn!

(Hoogmoed - Ijdelheid)<br />
(Hebzucht - Gierigheid)<br />
(Onkuisheid - Lust - Wellust)<br />
(Nijd - Jaloezie - Afgunst)<br />
(Gulzigheid - Vraatzucht)<br />
(Woede)<br />
(Gemakzucht)<br />

Ira

Artexis

Een geschikte venue voor elk evenement

 

De uitdaging?

De tijd waar beurzen hoogtij vierden is helaas lang vervlogen. Minder beurzen, minder bezoekers. Vele expohallen en meeting rooms staan leeg. Ook bij Easyfairs Venues, voormalig Artexis, tot hun grote woede. Wel, dan lokken wij wel volk met onze sales tactieken.

 

De oplossing

Prospecteren was de sleutel om die ruimtes terug te vullen. De overgang van een reactieve naar een proactieve modus kwam er door een prospectiemodel waarmee Easyfairs Venues zich bij bedrijven uit uiteenlopende sectoren voorstelt.

 

In de salestool worden zes dimensies toegelicht om tot de perfecte ruimte te komen voor een event op maat. Volgende stap in het prospectiegesprek is de verschillende venues presenteren. Aan de hand van een dynamische prospectietool in de vorm van een kaartspel wordt het heel eenvoudig om de plaats te selecteren die voor de klant het meest van toepassing is. De venues worden ingedeeld naargelang het soort event, ruimte, voorzieningen… Afhankelijk van de voorkeuren van de klant worden locaties uitgepikt die geschikt zijn voor zijn event.

 

Sales impact

Met deze out of the box prospectietool komt de klant vanuit inspiratie tot een locatie. Easyfairs Venues doet op die manier mensen inzien dat ze voor elk type evenement wel een geschikte venue ter beschikking hebben.