Referentie | Like a Virgin

Sales as hell! Sales verhogen?
Deze gingen u voor

Sales verhogen? Het kan! Dankzij de Heilige Drie-eenheid: omzet, branding en marketing. Vertrek vanuit een sterke sales en marketingaudit. Giet daar een solide marketingplan bij. Voeg er ten slotte nog een snuifje brand development en brand selling aan toe. En u krijgt een hete, smaakvolle diabolische saus. En die saus heet succes.

 

We zien u al uw wenkbrauwen fronsen? Is dit wel mogelijk? Hell yeah!

 

Bij Like a Virgin stellen we uw zondige salesobjectieven centraal. Veel zondaars sloegen al de juiste weg in. Ze doen hieronder hun verhaal. Opdat u eruit zou kunnen leren. Watch and learn!

Sales as hell! Sales verhogen?
Deze gingen u voor

Sales verhogen? Het kan! Dankzij de Heilige Drie-eenheid: omzet, branding en marketing. Vertrek vanuit een sterke sales en marketingaudit. Giet daar een solide marketingplan bij. Voeg er ten slotte nog een snuifje brand development en brand selling aan toe. En u krijgt een hete, smaakvolle diabolische saus. En die saus heet succes.

 

We zien u al uw wenkbrauwen fronsen? Is dit wel mogelijk? Hell yeah!

 

Bij Like a Virgin stellen we uw zondige salesobjectieven centraal. Veel zondaars sloegen al de juiste weg in. Ze doen hieronder hun verhaal. Opdat u eruit zou kunnen leren. Watch and learn!

Sin Superbia-.png
Sin Avaritia-.png
Sin Luxuria.png
Sin Invidia-.png
Sin Gulia-.png
Sin Iria-.png
Sin Acedia-.png

Luxuria

Telecom IT

Telecom-IT is niet meer …

 

De uitdaging?

Telecom-IT kwam uit het aloude verhaal van servers, telefonie en internet. Door de jaren heen transformeerden ze zich tot de IT-specialist voor de zorgsector. Om zich duidelijker aan de markt voor te stellen, moesten ze hun activiteiten opdelen in drie aparte ondernemingen. Elk met een accurate naam, die de lading dekt van wat ze kunnen en elke dag doen.

 

De oplossing

Unmatched en 258 vervangen vanaf nu Telecom-IT. Unmatched creëert hard- en softwareoplossingen. Ze specialiseren zich in de zorgsector en bepalen zo het zorglandschap van morgen. Zij creëerden LynX®, een zorg-, meld- en communicatieplatform geschikt voor elke zorginstelling. 258 kent dit systeem en dan vooral zijn gebruikers door en door. Zij installeren LynX® en maken u wegwijs in het systeem, waardoor technologie geen last wordt maar net een enorme meerwaarde die de dienstverlening nog beter, flexibeler en efficiënter maakt.

 

De impact

Omdat we ervan overtuigd zijn dat LynX® Connect en LynX® Home een enorme meerwaarde kunnen bieden binnen de zorgsector, zetten we het als Europees merk in de markt via een reseller netwerk.

 

 

Spectaculaire onthulling op event

Hun medewerkers kregen de primeur op het teambuilding event, georganiseerd in samenwerking met Enjoy. Startpunt van de activiteit? De kust, waar een zeiltocht op het programma stond. Rumour has it dat er zelfs een schip geënterd werd … Daarna trotseerden ze hun diepste angsten en kregen ze een vuurdoop door over hete kolen te wandelen. Een gin tasting en een drankje ter afkoeling was meer dan welkom na dit hete tafereel. De dag werd afgesloten in stijl: in De Karmeliet maakten de partners hun opwachting om getuige te zijn van de langverwachte onthulling.