Sales verhogen? Het kan! Dankzij de Heilige Drie-eenheid: omzet, branding en marketing. Vertrek vanuit een sterke sales en marketingaudit. Giet daar een solide marketingplan bij. Voeg er ten slotte nog een snuifje brand development en brand selling aan toe. En u krijgt een hete, smaakvolle diabolische saus. En die saus heet succes.
We zien u al uw wenkbrauwen fronsen? Is dit wel mogelijk? Hell yeah!
Bij Like a Virgin stellen we uw zondige salesobjectieven centraal. Veel zondaars sloegen al de juiste weg in. Ze doen hieronder hun verhaal. Opdat u eruit zou kunnen leren. Watch and learn!
Sales verhogen? Het kan! Dankzij de Heilige Drie-eenheid: omzet, branding en marketing. Vertrek vanuit een sterke sales en marketingaudit. Giet daar een solide marketingplan bij. Voeg er ten slotte nog een snuifje brand development en brand selling aan toe. En u krijgt een hete, smaakvolle diabolische saus. En die saus heet succes.
We zien u al uw wenkbrauwen fronsen? Is dit wel mogelijk? Hell yeah!
Bij Like a Virgin stellen we uw zondige salesobjectieven centraal. Veel zondaars sloegen al de juiste weg in. Ze doen hieronder hun verhaal. Opdat u eruit zou kunnen leren. Watch and learn!
Forget Reditech. YITCH it is!
De uitdaging?
Oktober 2020 - De herfst van een pandemisch jaar, maar de vooravond van het opbloeien van Reditech, een doorwinterde digitaliseringsspecialist, tot het lentefrisse Yitch. Maar beginnen doen we bij de roots, midden jaren ‘90. In die periode van technologisch hoogtij vormde zich een vruchtbare voedingsbodem waarin digitalisering en technologische innovaties snel tot wasdom bleken te komen, niet enkel voor particuliere toepassingen, maar ook voor de industrie.
Ruim een decennium vòòr er ook maar sprake zou zijn van Industrie 4.0, wordt vanuit die opportuniteit Reditech opgericht. De firmanaam is - zoals vaak gebeurde in het verleden - een samentrekking van de respectievelijke voornaam van de voormalige zaakvoerder en diens echtgenote. Reditech blijft echter Reditech, zelfs na een buy-out in 2016 door de huidige bestuurders Werner Fransen & Wim van Soom.
En hoewel de firma in een kwarteeuw heel wat expertise wist te vergaren in het optimaliseren en digitaliseren van productiebedrijven, is er een opmerkelijke discrepantie tussen wat het bedrijf kan (leiderschap), en wat het uitstraalt (volgerschap). En het is nét die onbalans die moest worden gecounterd.
De oplossing
Het doel bestond erin om voor het merk een hogere retentiefactor - en dus meer aandacht - te genereren. De inspanningen om dit doel te bewerkstelligen, horen maturiteit en technical excellence uit te stralen, en dit zowel op structureel, grafisch als inhoudelijk vlak.
Concrete invulling
De impact
Na een uitdagend maar aangenaam traject is de rebranding van Reditech tot Yitch sinds begin april 2021 een feit. Een nieuwe naam, nieuwe huisstijl en twee nieuwe websites (ook eentje voor jobs), aangevuld met een resem tools. Materiaal te over om de marketing én sales ineens heel wat extra kracht bij te zetten!
Reacties
© Like a Virgin - GDPR en verwerking persoonsgegevens - Keuzes gegevensverwerking aanpassen
Like a Virgin maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren. Door op accepteren te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.