Like a Virgin | Sales- en marketingbureau

Het enige marketingbureau

dat uw geld doet renderen

Keep calm & laat uw omzet verhogen door Like a Virgin

Your marketing touched for the very first time. Dat is Like a Virgin. Het enige sales- en marketingbureau dat haar klanten geld oplevert en de omzet doet verhogen. In elk traject dat we samen met onze klant afleggen, stellen wij de sales centraal en worden de marketinginspanningen daarop geënt. En niet omgekeerd. Het resultaat is een sterk gecoördineerd plan, waarmee u uw marketingobjectieven bereikt en zelfs overstijgt. U zal merken dat uw marketing voor het eerst écht onder handen wordt genomen.

Keep calm & laat uw omzet verhogen door Like a Virgin

Your marketing touched for the very first time. Dat is Like a Virgin. Het enige sales- en marketingbureau dat haar klanten geld oplevert en de omzet doet verhogen. In elk traject dat we samen met onze klant afleggen, stellen wij de sales centraal en worden de marketinginspanningen daarop geënt. En niet omgekeerd. Het resultaat is een sterk gecoördineerd plan, waarmee u uw marketingobjectieven bereikt en zelfs overstijgt. U zal merken dat uw marketing voor het eerst écht onder handen wordt genomen.

Gamblers.jpg

U wilt meer geld verdienen

U wilt meer geld verdienen

Zo gaan we te werk

Zo gaan we te werk

Stel uzelf in vraag. Durf uw bedrijf in vraag te stellen. Vertrek vanuit een gezonde sales audit. Zo weet u waar u staat, maar ook meteen waar u naartoe wil.

Voilà. Daar zegt u het. Geen verkoop zonder een stevig sales- en marketingplan. Bespreek uw salesobjectieven, bekijk uw groeipercentages en uw gewenste rol.

Brand development: what's in a word? Zeggen de woorden "baseline", "merkinvulling", "brand behaviour" en "mission statement" u niet meteen iets? Klik dan hier.

Een merk verkopen met succes, dankzij duidelijke brand visuals. En uw geld gaat aan het rollen. Schaf uw spaarvarken maar al aan.

Zo gaan we te werk

Stel uzelf in vraag. Durf uw bedrijf in vraag te stellen. Vertrek vanuit een gezonde sales audit. Zo weet u waar u staat, maar ook meteen waar u naartoe wil.

Voilà. Daar zegt u het. Geen verkoop zonder een stevig sales- en marketingplan. Bespreek uw salesobjectieven, bekijk uw groeipercentages en uw gewenste rol.

Brand development: what's in a word? Zeggen de woorden "baseline", "merkinvulling", "brand behaviour" en "mission statement" u niet meteen iets? Klik dan hier.

Een merk verkopen met succes, dankzij duidelijke brand visuals. En uw geld gaat aan het rollen. Schaf uw spaarvarken maar al aan.

Zij gingen je voor

Onze salesstrategie?

STOP BEING A SALES VIRGIN

De weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens. Like a Virgin doet zelfs de moeite niet. Geef ons maar de 7 hoofdzonden als salesstrategie of businessmodel. Het doel heiligt de middelen. Sinful marketing. De toekomst is aan de zondaars. Dat geven we u op een maagdelijk blaadje.

Klik op ons wiel en ontdek hoe andere zondaars u voor waren

Klik op ons wiel en ontdek hoe andere zondaars u voor waren

Wheel.png

Onze salesstrategie?

STOP BEING A SALES VIRGIN

De weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens. Like a Virgin doet zelfs de moeite niet. Geef ons maar de 7 hoofdzonden als salesstrategie of businessmodel. Het doel heiligt de middelen. Sinful marketing. De toekomst is aan de zondaars. Dat geven we u op een maagdelijk blaadje.

Klik op ons wiel en ontdek hoe andere zondaars u voor waren

Klik op ons wiel en ontdek hoe andere zondaars u voor waren

1

SUPERBIA

(HOOGMOED - IJDELHEID)

Bent u goed? Hell yeah! U bent onmisbaar. En dat weet u. Nu nog de rest overtuigen. Bescheidenheid siert? Dat dacht u! Steek uw licht onder de korenmaat en niemand krijgt het ooit te zien. Zonde, toch? Like a Virgin speelt uw troeven uit en leidt u naar de top. Zonder meer.

 

Referentie

2

AVARITIA

(HEBZUCHT - GIERIGHEID)

U hebt al veel? En u wil nog meer? Terecht. Geld kan u nooit te veel hebben. Wat is uw omzet? Waar liggen de marges? Wat is uw streefdoel? Zeg het ons, wij halen het.

 

Referentie

3

LUXURIA

(ONKUISHEID - LUST - WELLUST)

We geven ons nu eenmaal over aan het zondaarschap. En als we het doen, dan doen we het goed. U begrijpt wat we bedoelen?

 

 

Referentie

4

INVIDIA

(NIJD - JALOEZIE - AFGUNST)

Niemand is perfect. Kent u uw zwaktes? Wie zijn uw concurrenten? Waarin staan ze sterker dan u? Morgen doet u het beter dan hen.

 

 

Referentie

5

GULA

(GULZIGHEID - VRAATZUCHT)

Geduld is een schone deugd? Voor zij die tijd hebben. Maar dat gaat voor u niet op. U wil alles. En wel nu. Mooi zo. Dat gevoel kennen we. Met een doortrapte salesstructuur geven we uw onderneming in geen tijd alle kansen. We houden de vinger aan de pols en u bij de les. Zodat u iedere opportuniteit ten volle grijpt.

 

 

Referentie

 

6

IRA

(WOEDE)

U bent boos. Op uw medewerkers. De pers. De economie. Of op uzelf. Interne of externe factoren geven uw begrenzingen aan? Uw zwaktes van vandaag kunnen uw sterktes zijn morgen. Denk eraan als u weer eens overmand wordt door een woedeaanval.

 

 

Referentie

 

7

ACEDIA

(GEMAKZUCHT)

De boog kan niet altijd gespannen staan. Af en toe is het gepermitteerd om u eens over te geven aan een zekere traagheid, ja zelfs luiheid. Hebt u een goed onderbouwde langetermijnvisie? En een doordacht sales- en marketingplan? Dan weet u perfect wanneer de riem even losser kan. Geniet ervan!

 

Referentie

1

SUPERBIA

(HOOGMOED - IJDELHEID)

Bent u goed? Hell yeah! U bent onmisbaar. En dat weet u. Nu nog de rest overtuigen. Bescheidenheid siert? Dat dacht u! Steek uw licht onder de korenmaat en niemand krijgt het ooit te zien. Zonde, toch? Like a Virgin speelt uw troeven uit en leidt u naar de top. Zonder meer.

 

Referentie

2

AVARITIA

(HEBZUCHT - GIERIGHEID)

U hebt al veel? En u wil nog meer? Terecht. Geld kan u nooit te veel hebben. Wat is uw omzet? Waar liggen de marges? Wat is uw streefdoel? Zeg het ons, wij halen het.

 

Referentie

3

LUXURIA

(ONKUISHEID - LUST - WELLUST)

We geven ons nu eenmaal over aan het zondaarschap. En als we het doen, dan doen we het goed. U begrijpt wat we bedoelen?

 

 

Referentie

4

INVIDIA

(NIJD - JALOEZIE - AFGUNST)

Niemand is perfect. Kent u uw zwaktes? Wie zijn uw concurrenten? Waarin staan ze sterker dan u? Morgen doet u het beter dan hen.

 

 

Referentie

5

GULA

(GULZIGHEID - VRAATZUCHT)

Geduld is een schone deugd? Voor zij die tijd hebben. Maar dat gaat voor u niet op. U wil alles. En wel nu. Mooi zo. Dat gevoel kennen we. Met een doortrapte salesstructuur geven we uw onderneming in geen tijd alle kansen. We houden de vinger aan de pols en u bij de les. Zodat u iedere opportuniteit ten volle grijpt.

 

 

Referentie

 

6

IRA

(WOEDE)

U bent boos. Op uw medewerkers. De pers. De economie. Of op uzelf. Interne of externe factoren geven uw begrenzingen aan? Uw zwaktes van vandaag kunnen uw sterktes zijn morgen. Denk eraan als u weer eens overmand wordt door een woedeaanval.

 

 

Referentie

 

7

ACEDIA

(GEMAKZUCHT)

De boog kan niet altijd gespannen staan. Af en toe is het gepermitteerd om u eens over te geven aan een zekere traagheid, ja zelfs luiheid. Hebt u een goed onderbouwde langetermijnvisie? En een doordacht sales- en marketingplan? Dan weet u perfect wanneer de riem even losser kan. Geniet ervan!

 

Referentie

You're happy with fifty percent? You're on top and you don't have enough. You're happy because you're successful, for now. But what is happiness? It's a moment before you need more happiness. I won't settle for fifty percent of anything. I want one hundred percent. You're happy with your agency? You're not happy with anything. You don't want most of it, you want all of it. And I won't stop until you get all of it.

Don Draper

Blog

15/11/2019
15/11/2019

Is jouw auto toe aan een stevige wasbeurt? Dan is de easy option de carwash. Heb je er al ooit over nagedacht van...

13/11/2019
13/11/2019

CAT-Solutions levert ERP-software voor de kmo, gebouwd door softwareproducent Profit+ BVBA. Dat product kreeg de...

08/11/2019
08/11/2019

Wat kocht jij voor de mensen die het meest betekenen in je leven? Nog niets?!

 

Dat je nog geen cadeautjes...

30/10/2019
30/10/2019

Dat stond te lezen in de krant na de lancering van hun nieuwe jobsite. De bedoeling? Serieuze employer branding en...