Onze salesstrategie?
STOP BEING A SALES VIRGIN
De weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens. Like a Virgin doet zelfs de moeite niet. Geef ons maar de 7 hoofdzonden als salesstrategie of businessmodel. Het doel heiligt de middelen. Sinful marketing. De toekomst is aan de zondaars. Dat geven we u op een maagdelijk blaadje.
Ons businessmodel is gebaseerd op de 7 hoofdzonden. Heilige bonen kleden we uit, de heiligste huizen trappen we in. Met resultaat. Like a Virgin is het enige sales- en marketingbureau in Vlaanderen dat de verkoopsobjectieven van haar klanten centraal stelt. We benaderen marketing vanuit de sales, niet vanuit mediastandpunt. We verliezen geen tijd – en u geen geld – aan het ontwerp van een huisstijlhandboek dat misschien eindigt in een doos op zolder.
(Hoogmoed - Ijdelheid)
Bent u goed? Hell yeah! U bent onmisbaar. En dat weet u. Nu nog de rest overtuigen. Bescheidenheid siert? Dat dacht u! Steek uw licht onder de korenmaat en niemand krijgt het ooit te zien. Zonde, toch? Like a Virgin speelt uw troeven uit en leidt u naar de top. Zonder meer.
(Hebzucht - Gierigheid)
U hebt al veel? En u wil nog meer? Terecht. Geld kan u nooit te veel hebben. Wat is uw omzet? Waar liggen de marges? Wat is uw streefdoel? Zeg het ons, wij halen het.
(Onkuisheid - Lust - Wellust)
We geven ons nu eenmaal over aan het zondaarschap. En als we het doen, dan doen we het goed. U begrijpt wat we bedoelen?
(Nijd - Jaloezie - Afgunst)
Niemand is perfect. Kent u uw zwaktes? Wie zijn uw concurrenten? Waarin staan ze sterker dan u? Morgen doet u het beter dan hen.
(Gulzigheid - Vraatzucht)
Geduld is een schone deugd? Voor zij die tijd hebben. Maar dat gaat voor u niet op. U wil alles. En wel nu. Mooi zo. Dat gevoel kennen we. Met een doortrapte salesstructuur geven we uw onderneming in geen tijd alle kansen. We houden de vinger aan de pols en u bij de les. Zodat u iedere opportuniteit ten volle grijpt.
(Woede)
U bent boos. Op uw medewerkers. De pers. De economie. Of op uzelf. Interne of externe factoren geven uw begrenzingen aan? Uw zwaktes van vandaag kunnen uw sterktes zijn morgen. Denk eraan als u weer eens overmand wordt door een woedeaanval.
(Gemakzucht)
De boog kan niet altijd gespannen staan. Af en toe is het gepermitteerd om u eens over te geven aan een zekere traagheid, ja zelfs luiheid. Hebt u een goed onderbouwde langetermijnvisie? En een doordacht sales- en marketingplan? Dan weet u perfect wanneer de riem even losser kan. Geniet ervan!
(Hoogmoed - Ijdelheid)
Bent u goed? Hell yeah! U bent onmisbaar. En dat weet u. Nu nog de rest overtuigen. Bescheidenheid siert? Dat dacht u! Steek uw licht onder de korenmaat en niemand krijgt het ooit te zien. Zonde, toch? Like a Virgin speelt uw troeven uit en leidt u naar de top. Zonder meer.
(Hebzucht - Gierigheid)
U hebt al veel? En u wil nog meer? Terecht. Geld kan u nooit te veel hebben. Wat is uw omzet? Waar liggen de marges? Wat is uw streefdoel? Zeg het ons, wij halen het.
(Onkuisheid - Lust - Wellust)
We geven ons nu eenmaal over aan het zondaarschap. En als we het doen, dan doen we het goed. U begrijpt wat we bedoelen?
(Nijd - Jaloezie - Afgunst)
Niemand is perfect. Kent u uw zwaktes? Wie zijn uw concurrenten? Waarin staan ze sterker dan u? Morgen doet u het beter dan hen.
(Gulzigheid - Vraatzucht)
Geduld is een schone deugd? Voor zij die tijd hebben. Maar dat gaat voor u niet op. U wil alles. En wel nu. Mooi zo. Dat gevoel kennen we. Met een doortrapte salesstructuur geven we uw onderneming in geen tijd alle kansen. We houden de vinger aan de pols en u bij de les. Zodat u iedere opportuniteit ten volle grijpt.
(Woede)
U bent boos. Op uw medewerkers. De pers. De economie. Of op uzelf. Interne of externe factoren geven uw begrenzingen aan? Uw zwaktes van vandaag kunnen uw sterktes zijn morgen. Denk eraan als u weer eens overmand wordt door een woedeaanval.
(Gemakzucht)
De boog kan niet altijd gespannen staan. Af en toe is het gepermitteerd om u eens over te geven aan een zekere traagheid, ja zelfs luiheid. Hebt u een goed onderbouwde langetermijnvisie? En een doordacht sales- en marketingplan? Dan weet u perfect wanneer de riem even losser kan. Geniet ervan!
© Like a Virgin - GDPR en verwerking persoonsgegevens - Keuzes gegevensverwerking aanpassen
Like a Virgin maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren. Door op accepteren te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.