Blog | Like a Virgin

Sales en marketing updates

van Like a Virgin

Like a Virgin is geen groentje in de verkoop. Onze sales- en marketingmachine draait op volle toeren. Check onderstaande updates, misschien wordt u wel getriggerd om uw eigen sales te boosten?!

Zowel voor de campagne van 2018 als die van 2019 werd een overkoepelende strategie ontwikkeld. De sales equipe van Vandemoortele® had strikte doelstellingen, namelijk 1.000 frituren overtuigen om de nieuwe saus af te nemen en meer andere sauzen in hun frituur aan te bieden.

Laat de Rolls Royce maar achterwege, een privéchauffeur om met onze auto rond te rijden is ook voldoende! Wil je graag een centje bijverdienen? Dan kom jij in aanmerking om onze privéchauffeur te worden!

2018 was het jaar van Hannibal. 2019 wordt het jaar van alle Vandemoortele® speciaalsauzen. De doelstelling? Die blijft dezelfde: structurele groei creëren in het sauzenvolume.

Om naar onze VIP-klanten te gaan, zijn we dringend op zoek naar een Rolls Royce … met een privé chauffeur!

ContinueClean.png

More exciting news