Blog | Like a Virgin

Sales en marketing updates

van Like a Virgin

Like a Virgin is geen groentje in de verkoop. Onze sales- en marketingmachine draait op volle toeren. Check onderstaande updates, misschien wordt u wel getriggerd om uw eigen sales te boosten?!

Plakman was eigenlijk een “plakvrouw”. Bovendien dekte de naam de lading niet meer van wat ze allemaal konden. Vandaar tijd voor een nieuwe naam, die wél omschrijft wat ze doen: UpArt.

De uitdaging?

Structurele groei in het Vandemoortele® sausvolume creëren, en dan specifiek via hun netwerk van frituren. Alle communicatie naar elke relevante partij telde één gemene deler: de speciaalsaus Hannibal. Omwille van het opvallende karakter van Hannibal konden we Vandemoortele® profileren als vernieuwer binnen de speciaalsauzen.

Om hun partners te bedanken, gaf Rolxx hen een cadeautje.

Weet je nog dat we een tijdje geleden de Kerstman aan de lijn hadden? Wel, hij nodigde ons vriendelijk uit om tijdens de feestdagen in zijn chalet ...

ContinueClean.png

More exciting news