Let the pricefight begin ...

Bij De Tollenaere zetten ze hun deuren elk jaar open voor een waar prijzenfestijn. Corona gooide echter roet in het eten: geen massa volk over de vloer, geen catering of blijven plakken voor een drankje. Wat doe je dan? Juist ja, het creatieve brein van Like a Virgin aan het werk zetten. Het resultaat? Een maand lang pricefights!

 

Gereedschappen kopen aan stevige kortingen, daarvoor moet je de hele maand november bij De Tollenaere zijn. Als vakman dé ideale periode om je slag te slaan natuurlijk. Elke dag verschijnen nieuwe acties op de daarvoor speciaal ontworpen landingspagina. De kick-off? Een heuse like-campagne op Facebook, die een pak extra volgers opleverde. Zij en nog een serieuze targetgroup worden dagelijks aangespoord om de actie van de dag te ontdekken. Social media advertising for the win!

 

Pricefights campagne

 

Naar aanloop van de opendeurmaand, werden enkele tools uitgewerkt: een save-the-date mailing, een uitnodiging met VIP-cadeau, een landingspagina, social media campagnes inclusief visuals …

 

Wat voorafging …

 

Alles begon met een nieuwe stijl en visual. Waaraan denk je als je de woorden stevig, heavy duty, robuust hoort? Een sumoworstelaar! Hier werd het eentje met een gereedschapsgordel. Ook een nieuwe website stond op de to do lijst.

 

Gaat jouw opendeurdag of event niet door wegens corona? Op zoek naar een alternatief?

Get in touch!

detollenaere
detollenaere2