Dat stond te lezen in de krant na de lancering van hun nieuwe jobsite. De bedoeling? Serieuze employer branding en zo’n 140 openstaande vacatures vullen.
Balta gaat op zoek naar verschillende profielen: sales, supply chain, engineering, mecaniciens, elektriciens, aankoop, HR, business development en IT. Dergelijke profielen vinden in de regio bleek de vorige jaren allesbehalve een gemakkelijke opdracht. De werkloosheid ligt laag en het imago van de textielwereld kan wel wat beter.
Vandaar dat ze bij Balta een complete employer branding campagne op poten zetten, met blauw haar als eyecatcher. Online en in het straatbeeld staan hun eigen medewerkers in de kijker, om ook anderen ervan te overtuigen om aan de slag te gaan bij Balta.
Surf naar www.baltajobs.com en meet jezelf een nieuw, blauw kapsel aan!
Dat stond te lezen in de krant na de lancering van hun nieuwe jobsite. De bedoeling? Serieuze employer branding en zo’n 140 openstaande vacatures vullen.
Balta gaat op zoek naar verschillende profielen: sales, supply chain, engineering, mecaniciens, elektriciens, aankoop, HR, business development en IT. Dergelijke profielen vinden in de regio bleek de vorige jaren allesbehalve een gemakkelijke opdracht. De werkloosheid ligt laag en het imago van de textielwereld kan wel wat beter.
Vandaar dat ze bij Balta een complete employer branding campagne op poten zetten, met blauw haar als eyecatcher. Online en in het straatbeeld staan hun eigen medewerkers in de kijker, om ook anderen ervan te overtuigen om aan de slag te gaan bij Balta.
Surf naar www.baltajobs.com en meet jezelf een nieuw, blauw kapsel aan!
© Like a Virgin - GDPR en verwerking persoonsgegevens - Keuzes gegevensverwerking aanpassen
Like a Virgin maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren. Door op accepteren te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.