Dekt uw merknaam de lading nog?

Wij weten het ook niet. Onze sales- en marketingaudit zal het uitwijzen! Dat was bij Plakman ook het geval.

 

De naam Plakman suggereerde dat het om “plakken” ging, om het beletteren van voertuigen, etalages, zuilen … In wezen deed ze zoveel meer dan dat. Ze, want Plakman was eigenlijk een vrouw. Het was een naam gekozen om praktische overwegingen, maar na een paar jaar groeide haar bedrijf. Hetgeen ze doet, trad de grenzen van beletteren ver te buiten.

 

Ze was architect en begon dat ook toe te passen in haar designs. Ze brengt elk verticaal vlak tot leven, met een ontwerp op maat van u en het vlak. Wat dat precies is, hangt geheel af van uw stijl in combinatie met haar creativiteit. Het probleem? Velen wisten niet dat ze dat kon, want de naam Plakman was in dit geval absoluut niet veelzeggend.

 

Benieuwd hoe we dit probleem opgelost hebben? Check onze blog. Of contacteer ons, dat gaat misschien nog sneller! 09 296 62 21 of info@likeavirgin.be!

UpArt_Visualisatie