Frietjes verkiezen Hannibal

De Vandemoortele® campagne van 2018 was een overdonderend succes! De campagne kort samengevat:

 

  • 1.000 frituren namen deel aan de actie
  • 6.000 consumenten namen deel aan de wedstrijd
  • 37 gelukkigen wonnen 1 jaar gratis friet met Hannibal
  • +/- 1.000 trouwe Facebook volgers
  • > 24.000 unieke bezoekers op de website

De resultaten van 2019 zijn tot nu toe net zo overweldigend. Opnieuw meer dan 800 frituren namen deel aan de actie, ook al waren de deelnamevoorwaarden dit jaar nóg strenger. Benieuwd hoeveel consumenten mee zullen “battlen”!

Hannibal_FrietjesVerkiezenHannibal_1

Verlofregeling

Vanaf 22 juli gaan onze Virgins even in vliegtuigmodus om de juiste koers uit te stippelen voor ons najaarsoffensief. Een vlucht is het evenwel niet, want na een collectief rondje grenzeloze roaming zetten onze hoogvliegers op 4 augustus al terug de landing in, klaar voor een vliegende start met marketing & sales op hoog niveau!