Een meer dan geslaagde campagne voor Vandemoortele®

Stefanie Teirlinck, Communication & Trade Marketing Manager bij Vandemoortele®, blikt tevreden terug op de voorbereiding van de “Omdat smaken verschillen” campagne:

 

“Like a Virgin heeft opnieuw gezorgd voor een heel sprekende en originele campagne die perfect aanleunt bij de briefing die we gegeven hebben en rekening houdt met onze businessobjectieven.

 

Het kwalitatieve communicatiemateriaal werd enorm goed onthaald door onze vertegenwoordigers en door de frituristen. Voor het 2de jaar op rij een sterke campagne waarbij we erin geslaagd zijn het beoogde target te behalen.

 

Dankzij een topteam dat heel snel reageert en ook proactief meedenkt, leidt dit tot een heel aangename samenwerking.”

 

Wilt u ook tevreden kunnen terugblikken op een topcampagne? Bel 09 296 62 21 of mail info@likeavirgin.be. Let’s get to work!

LaV_OmdatSmakenVerschillen_7

Verlofregeling

Vanaf 22 juli gaan onze Virgins even in vliegtuigmodus om de juiste koers uit te stippelen voor ons najaarsoffensief. Een vlucht is het evenwel niet, want na een collectief rondje grenzeloze roaming zetten onze hoogvliegers op 4 augustus al terug de landing in, klaar voor een vliegende start met marketing & sales op hoog niveau!