Duurzame samenwerking bevestigd door Icoustic zelf

The devil doesn't give to couch potatoes!

Uw omzet verhogen doet u niet vanuit uw luie zetel op uw GSM of tablet. Bekijk deze pagina op uw laptop of desktop computer en waag snel een verantwoorde gok.

The devil doesn't give to couch potatoes!

Uw omzet verhogen doet u niet vanuit uw luie zetel op uw GSM of tablet. Bekijk deze pagina op uw laptop of desktop computer en waag snel een verantwoorde gok.

02/10/2019
02/10/2019

Duurzame samenwerking bevestigd door Icoustic zelf

Onze samenwerking met Icoustic loopt al jaren. Ons vast contactpersoon is zaakvoerder Theo De Moor. Om het in zijn eigen woorden te zeggen:

 

“De samenwerking met Like a Virgin is voor ons een grote meerwaarde. Door snel te kunnen inspelen en reageren op berichten maken wij maximaal gebruik van de mogelijkheden op social media. Onze website wordt permanent aangevuld met relevante informatie en dit gebeurt steeds op een professionele manier, rekening houdend met onze eigen huisstijl. Deze werd trouwens van A-Z uitgewerkt door het Like a Virgin team en straalt vertrouwen uit.”

Wilt u ook tevreden kunnen terugblikken op de structurele rebranding van uw merk? Bel 09 296 62 21 of mail info@likeavirgin.be. Let’s get to work!

02/10/2019
02/10/2019

Duurzame samenwerking bevestigd door Icoustic zelf

Onze samenwerking met Icoustic loopt al jaren. Ons vast contactpersoon is zaakvoerder Theo De Moor. Om het in zijn eigen woorden te zeggen:

 

“De samenwerking met Like a Virgin is voor ons een grote meerwaarde. Door snel te kunnen inspelen en reageren op berichten maken wij maximaal gebruik van de mogelijkheden op social media. Onze website wordt permanent aangevuld met relevante informatie en dit gebeurt steeds op een professionele manier, rekening houdend met onze eigen huisstijl. Deze werd trouwens van A-Z uitgewerkt door het Like a Virgin team en straalt vertrouwen uit.”

Wilt u ook tevreden kunnen terugblikken op de structurele rebranding van uw merk? Bel 09 296 62 21 of mail info@likeavirgin.be. Let’s get to work!