Referentie | Like a Virgin

Sales as hell! Sales verhogen?
Deze gingen u voor

Sales verhogen? Het kan! Dankzij de Heilige Drie-eenheid: omzet, branding en marketing. Vertrek vanuit een sterke sales en marketingaudit. Giet daar een solide marketingplan bij. Voeg er ten slotte nog een snuifje brand development en brand selling aan toe. En u krijgt een hete, smaakvolle diabolische saus. En die saus heet succes.

 

We zien u al uw wenkbrauwen fronsen? Is dit wel mogelijk? Hell yeah!

 

Bij Like a Virgin stellen we uw zondige salesobjectieven centraal. Veel zondaars sloegen al de juiste weg in. Ze doen hieronder hun verhaal. Opdat u eruit zou kunnen leren. Watch and learn!

Sales as hell! Sales verhogen?
Deze gingen u voor

Sales verhogen? Het kan! Dankzij de Heilige Drie-eenheid: omzet, branding en marketing. Vertrek vanuit een sterke sales en marketingaudit. Giet daar een solide marketingplan bij. Voeg er ten slotte nog een snuifje brand development en brand selling aan toe. En u krijgt een hete, smaakvolle diabolische saus. En die saus heet succes.

 

We zien u al uw wenkbrauwen fronsen? Is dit wel mogelijk? Hell yeah!

 

Bij Like a Virgin stellen we uw zondige salesobjectieven centraal. Veel zondaars sloegen al de juiste weg in. Ze doen hieronder hun verhaal. Opdat u eruit zou kunnen leren. Watch and learn!

Sin Superbia.png
Sin Avaritia-.png
Sin Luxuria-.png
Sin Invidia-.png
Sin Gulia-.png
Sin Iria-.png
Sin Acedia-.png

Superbia

Helioscreen

Helioscreen, more than meets the eye

 

De uitdaging?

De markt van screens is een concurrentiële markt met fabrikanten die wereldwijd verspreid zitten en allemaal met dezelfde kenmerken naar buiten komen. Hoe kan Helioscreen zich dan nog onderscheiden van de rest?

 

De oplossing

Like a Virgin bedacht een strategie die niet enkel aan de grafische kant het merk Helioscreen een update zou geven, maar die ook qua invulling van het merk een ongelofelijke stap vooruit zou betekenen. In plaats van de zoveelste variatie te claimen op een minder belangrijk domein, gaan we naar de essentie en de werkelijk onderscheidende factoren. Die werden benoemd, omschreven en gecommuniceerd naar de relevante doelgroepen.

 

Omdat ze er bij Helioscreen (én bij ons) van overtuigd zijn dat ze nu eenmaal beter zijn dan de rest, riepen we “more than meets the eye” in het leven. Er zit veel meer in Helioscreen dan te zien is met het blote oog.

 

Economische impact

We vertrokken van de essentie, van die werkelijk economisch onderscheidende factoren, om van daaruit architecturale tools uit te werken; en niet omgekeerd. Zo kreeg het merk een grafische én inhoudelijke upgrade.